Jag undrar..

fortfarande, precis som igår, vart sommaren är.Regnet öser ner utanför fönstret, och jag blir deprimerad. Det är så grått och trist ute, allt folk sitter inne, alla uteserveringar är stängda och staden är helt död. Gosh, vad less jag är.

Igår var jag ju på jobbet fast jag var sjuk..
Det blev en lång dag och jag borde varit hemma igår.
Men drack te med halstabletter i hela kvällen, så halsen känns iallafall bättre.

Men nu till något roligare! Idag ska jag iväg och kolla på en lägenhet,
den är helt underbar på bilderna
så jag hoppas att den är lika fin i verkligheten. Jag är så dålig på att se småfel, så min förra pojkvän
följer med mig för att vara mina ögon litegrann. Han är jätteduktig på att syna och se bortom ytan lixom,
haha fan vad djupt det där blev då.. Men ja ni fattar säkert.
Efter att jag kollat på lägenheten så ska jag äta middag med några vänner som ska flytta utomlands imorgon, jag kommer sakna dom såå!
sedan efter det så blir det jobb.

Kameran är slut på batteri och jag hittar inte laddaren, panik. Så blir ingen dagens outfit..
Ni får nöja er med en gammal bild istället:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0