God morgon

Har precis stigit upp, försov mig rejält.
Kommer inte hinna med nånting innan jobbet,
damn it.

Men nu tänkte jag ge er ett frukost tips, så ni får en bra start på dagen.
Det är billigt, lätt och nyttigt.

Ta ca 3 msk Kesella 1% och blanda ihop med ca 1 dl mjölk.
Ha på valfri sockerfri musli och skiva över frukt av något slag,
jag brukar använda banan. Ringla sedan över lite honung och
kanel. Jättegott är det! Till det så brukar jag äta två
knäckemackor med kalkon, tomat och gurka, med lite havsalt
och en kopp te.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen försöka få någonting gjort.
Men innan jag springer till jobbet sen så får ni en dagens outfit
bild.


over and out
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0