I'm sorry

Jag vet.. dålig uppdatering den senaste veckan.
Har varit bortrest några dagar, har inte haft tillgång till internet, kom hem igår kväll.

Så vad har hänt egentligen..
Åkte söderut för att hälsa på en kompis jag inte träffat på 10 månader, drack vin, festade,
och bara va. Sjukt bra dagar, plus att det var skönt att vara ledig fem dagar, synd att
dom gick så fort bara.

Idag var jag tillbaka i verkligheten igen.
Började dagen med en promenad, gick förbi statoil för att hämta två paket..
Ett var med skorna jag beställde förra veckan, remember? I det andra fanns utklädningskläderna
som jag ska ha på vårforum, men vad det är för något jag ska vara får ingen veta riktigt än ;)

Efter det blev det lunch, ugnstekt lax med avokadoröra och sallad, riktigt gott!
Sedan har jag jobbat mellan 18 och 00.30, har haft hyffsat
mycket att göra i restaurangen sen fick jag stänga baren efter det.

Imorgon har jag massor som jag ska hinna med innan jobbet.
Ska nämligen flytta, så måste packa, haha dålig planering där faktiskt..
Har skjutit upp på det här i över en vecka nu, så det är dags att
jag tar tag i det imorgon eftersom jag även ska hinna flytta grejorna till
det nya huset jag ska bo i. Ska även hinna med att fika och snacka skit
med en vän. Men vi får se vad som hinns med:)

Idag avslutar jag med en bild som betyder mycket för mig och väcker en del minnen.
Den ser inte mycket ut för världen, men för mig som åkte
konståkning i 11 år och var tvungen att sluta pga skador
betyder den en del, även om den inte är på mig.
Saknar skrillorna så mycket,
friheten man känner när man glider på isen, klarar sina piruetter
och det där svåra hoppet man tränat på i en månad eller två.
Love.


Äsch en bild till, på mig såklart.

over and out
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0