-"Hej jag känner dig, har sett dig på stan flera gånger"

Började dagen med en promenad på isen med en vän,
jättefint väder och faktiskt uppfriskande!
Efter det så gick jag hem för att hämta lite grejor och sen gå
till jobbet, bara det att när jag kommit utanför porten så kommer
det fram en snubbe till mig och säger :
:"Hej, jag känner dig!"
:"Eh ne det gör du inte.."
:"Jo jag har sett dig på stan flera gånger, vad heter du?"
:"Sandra.."
:"jaha jag heter *kommer inte ihåg namn*"
:"okej då vet jag det.."
så börjar jag gå lite sakta och då säger han
:"Ska vi inte gå och prata lite?"
:"Ne har bråttom till jobbet.."
:"OKej ja men vi ses!"

Haha sjukt läskigt, har aldrig sett människan förut. Jättekonstigt,
nog för att stan är liten, men alltså.. så liten vet jag väl inte om den här.
Här vet man vilka dom flesta är och så, men alltså ja nånstans går gränsen.

Hoppas verkligen inte att vi ses igen.

Dagen på jobbet gick riktigt bra faktiskt, rätt mycket att göra,
men bara roligt.
Imorgon blir det promenad, fika med en vän och sen jobba:)

Nu ska jag kika på film, men innan jag går måste jag visa vad jag klickade
hem nu ikväll,
snygga va?! :) dom finns på www.have2have.se och kostar ca 600 kr.
Nu när våren är påväg kommer det vara skitnice att gå runt i dom här klackarna!


Over and out
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0