Home sweet home

Äntligen hemma efter en lugn dag på jobbet.
Har precis ätit en räksmörgås,
rågbröd, sallad, räkor, tomat, gurka och rödlök, mums.
Faktiskt inte så jätte onyttigt heller och supergott!

Imorgon blir det gymmet och sedan direkt iväg till jobbet,
det är egentligen min lediga dag men vi var kort med personal
så jag tog på mig att jobba iallafall, snäll som jag är :)

Nu blir det lite tv sen sova.
Avslutar inlägget med en sommarbild i hopp om att sommaren ska komma
lite snabbare.












Denna bild är från i somras då jag & min sambo var i Samos, en jättefin
ö i Grekland. Vi ska även åka dit i sommar igen, men 3 veckor den här
gången:) Längtar.

Over and out
/Sandra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0